Suzanne Gonzalez

Service Client / Customer Service / Traduction

Moves to Paris, Paris

  • 48.8546
  • 2.34771
  • Indicative rate €150 / day
  • Experience 7+ years
  • Response rate 100%
  • Response time A few days
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Availability not confirmed

Part time, 2 days a week

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Location and geographical scope

Location
Paris, France
Can work in your office at
  • Paris and 50km around
  • Paris and 20km around

Preferences

Project length
  • ≤ 1 week
  • ≤ 1 month
  • Between 1-3 months

Verifications

Languages

  • Espagnol

    Native or bilingual

  • Anglais

    Native or bilingual

Skills (21)

Suzanne in a few words

Ayant toujours aimée aider les autres, je me suis retrouvée dans le milieu du service client très naturellement.
Etant bilingue espagnol, j'ai toujours eu un intérêt pour les langues étrangères, ce qui m'a permis de partir à l'étranger, afin de développer mon anglais. Je suis ainsi devenue trilingue.
Je serais donc ravie, de vous accompagner aujourd'hui dans vos missions :)

Experience

Brigad

High Tech

Customer experience specialist Key Account

Paris, France

March 2019 - Today

FR
- Créer un lien de confiance;
- Suivi expériences des Key accounts;
- Gestions de compétences;
- Répondre aux questions des utilisateurs et les contacter par téléphone si besoin;
- Point de contact pour les utilisateurs de la plateforme à l'étranger (Royaume Unis, Hollande);
- Prendre les feedbacks d'utilisateurs, afin d'améliorer leurs expériences;
- Gestion du staffing
- Reflexion sur les process du service client et des améliorations à apporter.

EN
- Create a bond of trust with our users;
- Supervise the skills to add;
- Respond to users questions and call them when there is a problem;
- Main contact point for users in London, Paris & Lyon (and 4 more cities in 2019);
- Collect user feedback to improve their experience and exceed expectations;
- Supervise and launch staffing;
- Help to improve the processes to make the Brigad Care Team the best experience users have had with Customer Service.

EMIRATES

Aviation & Aerospace

Cabin crew

Dubaï, Émirats arabes unis

November 2015 - February 2019

FR
- Délivrance du meilleur service client à bord, en respectant l'étiquette de la compagnie;
- S'assurer du respect des normes, afin de maintenir un environnement sur pour les clients et mes collègues;
- Résolution de plaintes;
- Assistance médical en cas d'urgence.

EN
- Responsible for delivering and maintaining the highest standards of the in-flight customers experience;
- Ensured company rules and regulation were followed to keep a safe environment for customers and colleagues;
- Resolved customers complains effectively;
- Assisted customers in medical cases.

LBL Communication

Luxury Goods

Animatrice commerciale

Paris, France

June 2011 - November 2015

FR - Parfums & Cosmétiques:
- Service client;
- Fidélisation client;
- Rapport journalier
- Atteinte d'objectifs

EN - Perfumes and Cosmetics industry:
- Customer service;
- Daily sales report;
- Achievement of targets;

Education

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