Raouf Ben Kraiem

Technicien HelpDesk

Moves to Paris, Paris

  • 48.8546
  • 2.3477
  • Indicative rate €300 / day
  • Experience 7+ years
  • Response rate 100%
  • Response time 2h
Propose a project The project will only begin when you accept Raouf's quote.

Availability not confirmed

Propose a project The project will only begin when you accept Raouf's quote.

Location and geographical scope

Location
Paris, France
Can work in your office at
  • Paris and 50km around
  • Paris and 100km around

Preferences

Project length
  • ≤ 1 week
  • ≤ 1 month
  • Between 1-3 months
  • Between 3-6 months
  • ≥ 6 months
Company size
  • 1 person
  • 2 - 10 people
  • 11 - 49 people
  • 50 - 249 people
  • 250 - 999 people
+2 autres

Verifications

  • Verified email

Categories

Skills (4)

Raouf in a few words

Chez ThomasCook de juin 2016 jusqu’à 17 janvier 2020
Installation, dépannage, diagnostic et résolution à distance
 Gestion de tous les incidents sur SERVICENOW et demandes de service
 Accompagner les utilisateurs dans la prise en main de l'équipement ou du service.
 Aider et conseiller les utilisateurs dans le fonctionnement opérationnel
 Gestionnaire du parc (GLPI)
 Suivi des travaux d'améliorations
 Enregistrer, suivre et reporter le portefeuille des demandes de service
 SAV des ordinateurs portable, desktop, TC (Dell et HP), Imprimante (Canon et Epson) et les
téléphones fixe (MITEL IP Phone, GSM-Samsung).
Projet:
 Migration de SCCM 2007 vers SCCM 1710. (500 TC)
 Migration d’exchange vers office 365 (400 utilisateurs)
 Chiffrement des disques durs de l’ordinateur (350 ordinateurs portables)
charter modal image

Success is a team effort

Contribute to this success and the community's professionalism by signing the Freelancer Code of conduct

Sign the code