Search for a freelancer Post a project

Welcome to Ragheb's freelance profile!

Malt gives you access to the best freelancers for your projects. Contact Ragheb to discuss your project or search for other freelancer profiles on Malt.

Ragheb G.

Consultant Contact Center | Salesforce

Works remotely from Bordeaux

  • 44.8377
  • -0.5796
Propose a project The project will begin once you accept Ragheb's quote.
Propose a project The project will begin once you accept Ragheb's quote.

Location and workplace preferences

Location
Bordeaux, France
Remote only
Primarily works remotely

Preferences

Project length
  • Between 3-6 months
  • ≥ 6 months

Verifications

Freelancer code of conduct signed
Read the Malt code of conduct

Verified email

Reputation

Languages

Categories

Skills (8)

Ragheb in a few words

12 ans d’expérience dans le paramétrage des solutions de centre de contact. 5 ans
d'expérience en tant que responsable informatique d’un centre de gestion de relation client.

Accréditer Salesforce Cloud Voice, Certifier AmazonConnect et Amazon CloudWatch

Expert Salesforce avec 4 certifications : Administrateur, service cloud, Développeur et App Builder.

Certifier Vocalcom, Vonage et Genesys Purecloud

J’interviens à différentes étapes d’un projet lié à la gestion de la relation client. Je me charge de paramétrer les outils et de former les équipes à leur utilisation et à la prise en main de la plateforme. J’assure l’accompagnement des clients tout au long du projet et faire évoluer leurs stratégies afin de répondre aux objectifs préétablis.

Experience

Almavia CX

Telecommunications

Expert Centre de contact | Consultant Salesforce

Paris, France

March 2018 - Today (4 years4 years and 3 months)

Salesforce Amazon Connect Service Cloud Voice CloudWatch Genesys vonage Vocalcom IVR

IRIS TUNIS

Telecommunications

Responsable Service Informatique

Tunis, Tunisie

March 2013 - October 2018 (5 years5 years and 7 months)

Administration VOCALCOM (Hermes) - Solution Centre d'Appel et de Relation Client
Administration des bases de données SQL Server
Gérer le support technique
Gérer le parc informatique
Définition des architectures techniques et suivi des actions techniques associées
centre d'appel vocalcom SQL Server

Comunik

Software Publishing

Développeur web

Tunis, Tunisie

June 2011 - February 2013 (1 year1 year and 8 months)

Développement web spécifiques.
Analyse des fichiers et reportings pour le client « Editions Francis Lefebvre ».
Support technique pour le client « Editions Francis Lefebvre ».

1 external recommendation

Check out Ragheb's recommendations

Education

Certifications